czwartek, 14 sierpnia 2014

♥ JESTEM W BELGII ♥

To tak naprawdę żaden hot new, bo w stolicy Belgii, czyli Brukseli jestem już od niedzieli. Znów leciałam sama i znów do kolejnej siostry, oto zalety bycia najmłodsza ;) Dzisiaj też mam dla Was zdjęcia właśnie z tamtego dnia. Od razu po przylocie w Eindhoven i dwugodzinnej jeździe samochodem poszłyśmy pochodzić po centrum i tradycyjnie do "Leona", chyba jednej z najpopularniejszych, tutejszych restauracji.

#diabeł #drucianekły





Śmieszne, co? Taki siusiajacy chłopiec to symbol Belgii, a najlepsze jest to, że nie ma nawet metra, a chodzac miedzy uliczkami bardzo ciężko go znaleźć.


 






A tak już z wieczora poszłyśmy na ostatni dzień "miejskiej plaży", o ile mogę tak to nazwać :D



  Tak btw. obecnie (od wczoraj) jestem w Manchester, więc tym razem fotorelacja tygodnia, będzie multikrajowa ;)

43 komentarze:

  1. Ale Ci dobrze :P Też bym tak chciała, ale niestety jestem najstarszym dzieckiem w rodzinie ;) Kurczę, ten siusiający chłopiec to coś jak wrocławskie krasnale? :D Śmiesznie on wygląda :D Po zdjęciach stwierdzam, że piękne to miasto! Chciałabym widzieć to własnymi oczyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jaka podrozniczka, szkoda ze ja u siebie jestem najstarsza :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktywnie spędzasz wakacje, zazdroszczę =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ;) Niestety nie mam sióstr, mam tylko braci i to młodszych o 6 lat ;p Dobrze masz, że tak duuużo podróżujesz.
    zajaczek111.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym tak kiedyś pojechać, ślicznie tam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)
    zazdroszczę wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bycie najmlodsza ma baardzo duzo zalet :D Super fotki udanego wypadu:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie masz :) Ładne zdjęcia, ale pewnie to nie to samo co na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci fajnie, że masz siostrę w Brukseli :)
    ładne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie :) chciałabym też tam pojechać na kilka dni :) super zdj. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, chętnie wybrałabym się tam na wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, Belgia jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie ze zwiedzasz;)
    pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Architektura jest niesamowita... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci, bardzo chętnie chciałabym być na twoim miejscu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tam jest. :) Belgia to zdecydowanie miejsce, które chcę odwiedzić w przyszłości.
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ci fajnie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój chłopak jest teraz też w Belgii,śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie wspaniałe zdjęcia! *.* :)) tak swoją drogą to chyba bałabym się podróżować tak sama :>
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że siedzenie w domu to zdecydowanie nie Twoja działka ^^ Udanego pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie wspaniałe zdjęcia! *.* :)) tak swoją drogą to chyba bałabym się podróżować tak sama :>
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa notka :)
    Oby takich więcej !!
    Jeżeli Ci się u mnie spodoba zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :*
    Zapraszam: uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem tam dosyć często! Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę bardzo, w Belgii nigdy nie byłam, choć może będzie mi to kiedyś dane :-) Architektura miasta jest niesamowita, chciałabym to zobaczyć na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale tam pięknie! Chyba moim kolejnym marzeniem będzie podróż do Belgii! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ale suuuper! Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu! *.* Baw się dobrze!

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie byłam tam nigdy, przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, chciałabym tam kiedyś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajnie! Kurcze, zazdroszczę Ci możliwości zwiedzenia tego miejsca:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zazdroszczę ! :D No ja też najmłodsza a siostry mieszkają prawie obok. ^^ Więc sobie nie pozwiedzam jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Zdjęcia robią są mega. Pięknie tam ;p
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. ale się wozisz ;) zazdroszczę! Tak zwiedzać różne kraje, ja uwielbiam poznawać różne kultury ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia. Udanego wypoczynku ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis