środa, 6 sierpnia 2014

FOTORELACJA TYGODNIA #3

Hola! Witam Was już w kolejnej odsłonie FOTORELACJI TYGODNIA. czyi w sporej dawce zdjęć z tego tygodnia, tym razem nie pominęłam nawet niedzieli. Owszem w niektóre dni pogoda nie sprzyjała, deszcz, burza i tym podobne, więc niestety tym razem bez zdjęć z soboty. Przepraszam za ostre opóźnienie, teraz znów jestem  Polsce, więc teraz i oto posty będą już regularnie :)

PONIEDZIAŁEK

Wtedy wybraliśmy się do miejsca, które nazywało się Irvik. Na krewetki, przejść się kamienistą plażą...
Później w drodze powrotnej poszliśmy do tajemniczego ogrodu... Wróć. Do ogrodu z betonowymi postaciami, stworzonymi własnoręcznie przez jedną osobę. Były tam Muminki, Gerfield, Arielka, 7 krasnoludków, mnóstwo wszystkiego!

WTOREK

Cały dzień spędziłam sama z moją niespełna dwuletnią siostrzenicą. Do parku, na hamaki, oczywiście na plac zabaw. Było śmiesznie, ale nie ma to jak pchać wózek przez długą, stromą i brukową drogę... :)
oto piękna jakość telefonu
ŚRODA
Kolejny "zwykły dzień". Kawa z Mac'a, siedzenie w parku, zakupy i łażenie po mieście.

CZWARTEK
Podczas pobytu na Gotlandzie to był mój ostatni wyjazd poza centrum. Tym razem do Bageri, pysznej piekarni położonej nad morzem, na szwedzkie ciastka i obowiązkowo na oranżadę. Pomimo dziesiątek pszczół bardzo podobało mi się to miejsce, spokojne i kameralne. Potem podeszłyśmy do portu, czy zatoki rybackiej, chyba mogę to tak nazwać, a moja sis znalazła takie cud, widać poniżej :)

PIĄTEK

Jako, że były to już moje ostatnie chwile na wyjeździe chciałam pojechać nad nasz stawik, w sensie zbiornik wodny, tym razem mam zdjęcia lepszej jakości. A na koniec dnia tajskie papu!

NIEDZIELA

Od poniedziałku na wyspie zaczynał się Tydzień Średniowieczny. Moja mama mówiła, że było o tym nawet u nas w radiu. W centrum, w parku ludzie rozstawiają namioty, ubierają średniowieczne stroje. Jest tam pełno straganów, przy czym większość rzeczy jest wykonana ręcznie oraz utrzymane w tym klimacie.

oraz świetne kapelusze
LIZAKI 

24 komentarze:

  1. Świetna fotorelacja, na pewno muszę odwiedzić Szwecję i... Ogólnie chciałabym zwiedzić cały świat, ale raczej nie uda mi się =D
    http://sweethomesweety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, fajny taki sredniowieczny tydzien :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy tydzień ;) ah... chciałabym kiedyś być na takim Tygodniu Średniowiecznym, fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie muzeum jest również w Polsce "Ogród bajek" w Międzygórzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotorelacja. Widać, że tydzień był udany. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia i ciekawy post! :)

    Zapraszam do siebie :) - sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fotorelacja! Zachęciłaś mnie i bardzo chciałabym pojechać w te miejsca. Może kiedyś w przyszłości mi się uda? :)

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! ;) chciałabym kiedyś pojechać do Szwecji, albo jakiegokolwiek kraju skandynawskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fotorelacja!
    Świetne zdjęcia!
    Super kolory :)
    Dobrze wykadrowane :)
    Jest czym nacieszyć oko <3
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne miejsca, szczególnie urokliwa jest przystań z domkami w tle :) pozdrawiam serdecznie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia ! buziaki

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia! :) buziaki
    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, piękne miejsce.
    Ale te pszczoły skutecznie by mnie odstraszyły :P

    OdpowiedzUsuń
  15. JEJU JAK TAM ŚLICZNIE *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna fotorelacja :) śliczne miejsce.

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz fajną siostrzenicę ;3
    Świetna bluzka ta środowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis