wtorek, 29 lipca 2014

FOTORELACJA TYGODNIA #2

Hola! Witam Was już w drugiej odsłonie mojej wakacyjnej fotorelacji, czyli serii postów z zdjęciami i opisami moich dni danego tygodnia- fotopamiętnik, czas start :) Wiem, że już dawno po niedzieli, ale obecnie ciężko mi wygospodarować czas by posiedzieć trochę dłużej na lapku i coś tu sklecić. W każdym razie czas na kolejną dawkę zdjęć!!

PONIEDZIAŁEK

Tutaj kolejny wypad na miasto, kolejny strój z maxi. Tym razem pochodziłyśmy sobie trochę po małych uliczkach ze starymi domkami, a wszędzie wokoło róże...







WTOREK

Cała relacja z turnieju rycerskiego tu, mnóstwo zdjęć, mogę tylko powiedzieć że było świetnie, nawet lepiej niż mogłabym się spodziewać! Później powrót przy zachodzie słońca, dzień idealny :)






A po wszystkim mała kolacyjka ;)

ŚRODA

Od razu w południe pojechałam z siostrą do miejsca, które nazywa się Leva&Bo. Znowu miejsce ze świetnym wystrojem, z domowymi eko ciastami i własną oranżadą, która jest tu bardzo popularna, pomimo to sklep z craft'ami i masą innych rzeczy.Więcej niedługo :)





CZWARTEK

Kawa z Mac'a w południe, potem łażenie po mieście, a i w końcu znalazłam poszukiwane graffiti :) Zwykły dzień, zakupy i zakupy garażowe, jeżeli nie wiecie o jakim sklepie mówię to zapraszam tutaj






 Tym razem wyłapałam GENIALNY organizer na biurko, ale można go też wykorzystać na kosmetyki, z tym za pewno będę kombinować :) Kosztował mnie on 149kr (ok.75zł), na pierwszy rzut oka wydawało mi się to sporo, ale pewnie niczego co spodobałoby mi się równie bardzo nie znalazłbym w tak korzystnej cenie :) Poza tym pierniczkowe woski do kominka, ramka oraz tabliczka motywacyjna :)

PIĄTEK

To był jak na razie najgorętszy i najduszniejszy dzień w całe te wakacje, tylko leżeć w parku i nic nie robić ^^



SOBOTA

W tym samym parku co dzień wcześniej, czyli Almedalen był mały koncert na Dzień Dziecka, tak w Szwecji przypada on właśnie 26 lipca. Dlatego poszliśmy tam razem z siostrzenicą. Kolejny upalny dzień i kolejne leżakowanie w parku :) Potem po południu poszłyśmy na szwedzką kanapkę, czyli Rackmack'a. Może też niedługo bardziej się o tym rozpiszę.









Poprzednia fotorelacja tu :)

36 komentarze:

  1. Świetne wakacje, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te uliczki :)
    taką kawę uwielbiam ;)
    super tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie spędzony kolejny tydzień jak widzę, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna fotorelacja;)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tydzień miałas ^^ U mnie się tyle nie dzieje xd
    I jakie śliczne widoczki we wtorek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Fajnie na nich wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś świetny pomysł na te fotorelacje całego tygodnia,bardzo mi się to podoba,oby tak dalej ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jeejku, organizer jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak tam pięknie! uwielbiam róże :))
    Widzę, że tak jak u mnie, u Ciebie wiele się dzieje :) Super i oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica! Sama taką chciałam, ale jestem niska i mam za krótkie nogi :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne miejsce i zdjęcia. No i smaka mi narobiłaś tymi zdjęciami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczne uliczki, teraz już wiem gdzie chcę spędzić następne wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe wakacje ;)

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) uwielbiam te krewetki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia bardzo ładne :)

    _____________________________________________________
    A u mnie :
    Dziś i jutro możesz wygrać 3-miesięczną kurację Priorin Extra !
    Zapraszam do wzięcia udziału !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, szczególnie te uliczki - mega urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieje się :) Ile wspomnień będzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne miejscówki :> i śliczne rzeczy zakupiłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo miły blog :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/shop-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam iced frapes z Maka :D
    ładną masz spódniczkę w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękne miejsca i Ty bardzo ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, a szczególnie to z zachodem słońca. Chciałabym znaleźć się w takim cudownym miejscu.

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miejsce przy błękitnych drzwiach idealne na zdjęcia :) Lubię takie urokliwe zakątki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wakacje na pewno udane. Chetnie bym sie przeszła do tego sklepu,w którym kupiłaś organizer. Może i dla siebie cos ciekawego bym znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia i świetna fotorelacja, widać, że fantastycznie spędziłaś ten czas :) pozdrawiam i zapraszam na nowy post http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis